výletníček levh výletníček prah
Tipy na výlet pro rodiny i jednotlivce, možnosti ubytování, rekreace a dovolené, hrady a zámky, zajímavá místa vhodná k navštívení. mapa CR Jihočeský kraj Karlovarský kraj Královehradecký kraj Liberecký kraj Plzeňský kraj Pardubický kraj Hlavní město Praha Středočeský kraj Ústecký kraj kraj Vysočina Jihomoravský kraj Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Zlínský kraj

zámky - levd zámky - prad
dovolená - bslo001 dovolená - bslo002 dovolená - bslo003 dovolená - strslo zámky - strslo02 hrady - bslo004 zámky - bslo005 dovolená - bslo006

Tipy na výlet, dovolená v ČR - podle krajů

Vloženo Foto = Fotografie

Výletníčkovy tipy a výlety na různá zajímavá místa, vhodná pro výlet nebo dovolenou.

Výlet na Pohansko

Lovecký zámeček Pohansko

Je nedělní dopoledne a my se rozhodujeme, kam vyrazit na výlet. Padá několik návrhů, ale nakonec vyhrává Pohansko u Břeclavi. Již jsem se sem jednou chtěli podívat, ale nakonec jsme skončili v Lednici

Výlet do Rájce nad Svitavou a Sloupu

zámek Rájec nad Svitavou

Je sváteční úterní dopoledne a my přemýšlíme kam bychom vyjeli na výlet. Padají různé nápady jako hrad Buchlov, zámek Buchlovice, ZOO Lešná, ale nakonec vyhrává zámek Rájec nad Svitavou a poutní místo Sloup.

Neděle u cimbálu - Zpěváček Slovácka 2012

Zpěváček Slovácka 2012

Je nedělní poledne a naše kroky míří do Lužic. Tato vesnice nedaleko Hodonína, s velkou kulturní tradicí, hostí regionální kolo Zpěváček Slovácka 2012. Je to soutěž pro mladé zpěváky za doprovodu cimbálu.

Jarní Flora a veteráni

Flora Olomouc

Je sobotní ráno a my po delší době vyrážíme směr Olomouc, kde se koná jarní výstava Flora Olomouc spojená s prodejními trhy.

Náš výlet na Dny poutníků do Kroměříže

Kroměříž zámek

V pátek ráno 30.3.2012 jsme se vypravili na Dny poutníka do Kroměříže. První naše kroky směřovaly na Velké náměstí, kde se konal Velikonoční jarmark lidových řemesel..

Za Kaméliemi do Kroměříže

Tisk E-mail
kamélie v květné zahradě - kroměříž

Sobotní krásně slunečné počasí nás vytáhlo z pohodlí domova a tentokrát míříme do Kroměříže na výstavu kamélií, která se koná ve Studeném skleníku kroměřížské Květné zahrady.

Výlet do Zoo Hodonín

svatý Hostýn

V závěru jarních prázdnin našich nejmladších, se jedeme podívat na malý výlet do Zoo Hodnín. Zoologická zahrada Hodonín se nachází na okraji města, nedaleko silnice Hodonín - Břeclav.

Zimní výlet na Hostýnek

svatý Hostýn

Naši nejmladší mají prázdniny a konečně se po delší době ukázalo sluníčko, tak si bereme dovolenou a vyrážíme na jednodenní výlet na svatý Hostýn. V letních měsících jsme tam byli již nesčetněkrát, ale v zimě zatím ne.

Zimní výšlap na Javořinu

vysílač Javořina

Je sobotní ráno, teploměr ukazuje venkovní teplotu -15°C a slibované sluníčko ne a ne se ukázat. Celý týden bylo slunečno a zima, ale dnes je jen zima. S kamarádem jsme si naplánovali foto výpravu na Javořinu. Přiznám se, že jsem na ní nikdy nebyl i když ji vídávám z dálky velmi často.

Nedělní vycházka k Luhačovické přehradě

Tisk E-mail
Přehrada Pozlovice ( Luhačovice )

Je krásné slunečné nedělní odpoledne a my vyrážíme směrem Luhačovice a našim cílem je přehrada Pozlovice. Sněhu letos moc není a nebylo, ale v okolí Luhačovic je asi 10-15cm zmrzlé sněhové pokrývky.

Stanování 3 - Panská skála a hrad Sloup

Děčínský zámek

Noc však neprobíhá tak poklidně jako ta včerejší. Kolem půlnoci starší členy naší výpravy budí divný zvuk. Těžko popsatelný hukot nás donutí vylézt ze stanů a jít se podívat co se děje. Je to mimo kemp, ale dost blízko.

<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 Následující > Konec >>

Výsledky 12 - 22 z 46

E-počasí.cz

rekreace - bslo03 rekreace - bslo04 zámky - bslo05 výlet - strslo03 zámky - strslo04 rekreace - bslo06 výlet - bslo07 hrady - bslo08