výletníček levh výletníček prah
Tipy na výlet pro rodiny i jednotlivce, možnosti ubytování, rekreace a dovolené, hrady a zámky, zajímavá místa vhodná k navštívení. mapa CR Jihočeský kraj Karlovarský kraj Královehradecký kraj Liberecký kraj Plzeňský kraj Pardubický kraj Hlavní město Praha Středočeský kraj Ústecký kraj kraj Vysočina Jihomoravský kraj Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Zlínský kraj

zámky - levd zámky - prad
dovolená - bslo001 dovolená - bslo002 dovolená - bslo003 dovolená - strslo zámky - strslo02 hrady - bslo004 zámky - bslo005 dovolená - bslo006

Tipy na výlet, dovolená v ČR - podle krajů

Vloženo Foto = Fotografie

Výletníčkovy tipy a výlety na různá zajímavá místa, vhodná pro výlet nebo dovolenou.

Evropská myslivecká pouť v Dubu

Svatý Hostýn

Evropská myslivecká pouť v Dubu nad Moravou měla v sobotu 5.11.2011 již 4. pokračování a protože jsme na této pouti již několikrát byli a velmi se nám tam líbilo,

Stanování 2 - Labské Pískovce

Děčínský zámek

Vstáváme brzy po klidné noci a rychlé snídani a vyjíždíme směrem Mezní louka, kam po jízdě místními silničkami a hlavně krásnou přírodou dojíždíme a parkujeme na velkém parkovišti, které v době našeho příjezdu skoro zelo prázdnotou.

Výlet na Hostýnek

Svatý Hostýn

Ve středu 28.9.2011 na svátek sv. Václava bylo moc krásné počasí na to, abychom seděli doma. Vypravili jsme se tedy na pouť na Svatý Hostýn.

Stanování u Děčína 1

Terezín Malá pevnost

Je brzké slunečné ráno. Tentokrát máme jasno kterým směrem zamíříme a proto se snažíme využít toho, že na silnicích je ještě minimální provoz a vyrážíme po dálnici směrem Praha.

Výlet za slonicí

ZOO Ostrava - slůně

Výprava velrybářská nezdařila se... tak se zpívá v jedné písničce a stejně málem dopadla i naše výprava za slonicí do ZOO Ostrava.

Stanování pod Potštejnem

Hrad Potštejn - úvod

Je čtvrteční odpoledne, zítra již máme dovolenou a proto už dnes vyrážíme na mini stanování. Celý den jsme se domlouvali, ale nemohli jsme se shodnout kam vyrazíme.

Výlet do Králíků a okolí

Hora Matky Boží Králíky-úvod

Konečně po několika deštivých dnech byla předpověď počasí optimističtější a proto vyrážíme po delší době na výlet. V první části výletu musíme ale vyzvednout mladší účastníky výpravy z tábora. Na druhý den by stejně již odjížděli, tak že je to už moc nemrzí.

Pouť na Klimentek

Poutní místo sv. Klimenta

V neděli 12.6.2011 jsme si vyrazili na pouť, která se konala na Klimentku ( na hoře sv. Klimenta u Osvětiman ).

Výlet na Helfštýn

hrad Helfštýn - úvod

Je slunečné sobotní ráno a my přemýšlíme, kam bychom vyrazili. Tentokrát vyhrála zřícenina hradu Helfštýn, jehož siluetu míjíme vždy cestou do Ostravy. Vyrážíme tedy směrem Přerov a v Lipníku nad Bečvou odbočujeme z hlavní cesty směrem na Týn nad Bečvou.

Noc kostelů v Uherském Ostrohu

Noc kostelů - Uherský Ostroh

V pátek 27.5.2011 proběhla celorepubliková akce Noc kostelů. Navštívili jsme kostel v Uherském Ostrohu. Na fotografiích můžete nahlédnout do míst kam se běžně nedostanete.

Procházka noční Kroměříží

Noční Kroměříž - zámecká věž

Nedávno naše kroky zavítaly do Kroměříže, ne však do ledajaké, ale do noční. V ulicích byl již klid a tak se i vy můžete podívat po krásách centra Kroměříže, které za nočního osvětlení vypadá jinak než ve dne.

<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 Následující > Konec >>

Výsledky 23 - 33 z 46

E-počasí.cz

rekreace - bslo03 rekreace - bslo04 zámky - bslo05 výlet - strslo03 zámky - strslo04 rekreace - bslo06 výlet - bslo07 hrady - bslo08